نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2670
-
الف
+

«دعوت نحس» به «احضار» تغییر نام داد

«عیرضا افخمی» سریال «احضار» را برای برای ماه «رمضان» 1400 آماده می کند

به گزارش آی فیلم 2، سریال «احضار» با نام قبلی«دعوت نحس» به کارگردانی «علیرضا افخمی» و تهیه‌کنندگی «محمودرضا تخشید» برای نشر از رسانه ملی ایران در ایام ماه مبارک رمضان 1400 تولید می شود. 

با انجام ۸۰ درصد از تصویربردارى مجموعه تلویزیونى «احضار» مراحل تخنیکی(فنی) هم‌زمان در حال انجام است تا مجموعه برای  نشر در ماه مبارک رمضان آماده شود. با پایان یافتن تصویربرداری بخش‌های شمال این سریال، گروه هم‌اکنون در تهران مصروف ادامه کار هستند.

در این سریال آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی، افسانه چهره‌آزاد، على دهکردى، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایى بازی می کنند.

سریال احضار

«علیرضا افخمی» پیش‌تر مجموعه‌هاى تلویزیونى پرمخاطب «تب سرد»، «او یک فرشته بود»، «پنجمین خورشید»، «پنج کیلومتر تا بهشت»، «پرستاران» و «زیر زمین» را کارگردانی کرده است.

در خلاصه داستان سریال «احضار»  آمده است: مائده و زهره دختر عمه و دختر مامای «دایی» یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال ایران شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند، اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت مى‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای مى‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا گردد. با پیوستن محسن خواستگار قبلى مائده  به این جمع حوادثی رقم مى خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون مى‌نماید.

علیرضا افخمی نویسنده و کارگردان کهنه کار تلویزیون ایران آخرین بار سریال «پرستاران» را به تولید رساند که در سال ۹۵ از رسانه ملی ایران نشر شد و حالا بعد از حدود چهار سال دوباره به تلویزیون باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید : 

«علیرضا افخمی» با «دعوت نحس» به تلویزیون می آید

سکانس مرگ «ثریا قاسمی» در سریال «او یک فرشته بود»

با شیطان سریال «او یک فرشته بود» آشنا شوید+عکس

مستند بازیگر سریال «او یک فرشته بود» با بازی فوتبالیست مشهور +ویدیو

دانلود سریال او یک فرشته بود

دانلود سریال تب سرد

م ا 

نظر شما
ارسال نظر